Podmiot prowadzący:
Podmiotem prowadzącym sprzedaż internetową www.naturesa.pl jest mgr Michal Strnad – Naturesa
Adres kontaktowy i do dystrybucji:
Mgr. Michal Strnad - Naturesa.pl
ul. Plaská 587/7
Praga 5 - Malá Strana
150 01 – Republika Czeska
Mob: +420777669119
E: naturesa@email.cz
www.natures-design.pl
Dane do faktury:
Mgr.Michal Strnad
ul. Plaská 587/7
Praga 5 - Malá Strana - 150 00
Republika Czeska
Regon: 76028330
NIP: CZ 7111242413
(Podany adres jest również adresem magazynu, adresem dystrybucyjnym i do kontaktu)
Zamawianie towaru:
Zamówienie utworzone na stronie www.naturesa.pl i potwierdzone poprzez naciśnięcie przycisku „Wyślij”, uważa się za zobowiązujące, w wyniku czego zostaje zawarta prawidłowa umowa kupna pomiędzy klientem a użytkownikiem strony www.naturesa.pl
Klient za pośrednictwem poczty elektronicznej zostaje poinformowany o przyjętym zamówieniu, jeżeli podał swój adres e-mail.
Do ceny produktów doliczany jest koszt dostawy = cena za przesyłkę pocztową wynosi 24 zł za paczkę. Cena opłaty pocztowej będzie doliczona do ceny towaru ogółem.
Doręczyciel dostarczy towar na adres odbiorcy po uprzednim przekazaniu awiza i uzgodnieniach, dostawa za pobraniem.
Ekspedycja zamówienia:
Towar jest dostarczony kupującemu za pośrednictwem doręczyciela Poczta Polska lub innej uprzednio uzgodnionej usługi kurierskiej.
Nie odebranie towaru będzie traktowane jako istotne naruszenie uzgodnionej usługi doręczenia.
Towar wysyłamy w terminie 3-5 dni roboczych.
Transport:
Cena transportu wynosi 24 zł/paczka
Reklamacje:
Reklamacje z tytułu uszkodzonego, niedziałającego, niedostarczonego lub błędnie dostarczonego towaru kupujący zgłasza za pośrednictwem poczty elektronicznej w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych od daty odbioru zamówionego towaru. W przypadku doręczenia – dostawy kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zamówionego towaru przy odbiorze, późniejsze reklamacje dotyczące uszkodzonego, niedostarczonego lub błędnie dostarczonego towaru nie można wnosić w przypadku doręczenia – dostawy.
Roszczenia z tytułu gwarancji mogą ulec wygaśnięciu, jeżeli towar został:
1) uszkodzony w wyniku niewłaściwej instalacji lub w wyniku nieprawidłowej obsługi lub użytkowania.
2) uszkodzony w wyniku działania zjawisk naturalnych
3) był użytkowany w warunkach nieodpowiadających parametrom i wymogom podanym w dokumentacji (jeżeli w odniesieniu do produktów istnieje).
4) uszkodzony w wyniku nadmiernego obciążania lub użytkowania niezgodnego z wymogami podanymi
w dokumentacji (jeżeli w odniesieniu do produktów istnieje).
5) uszkodzonego w wyniku obsługi niezgodnej z instrukcją obsługi (jeżeli w odniesieniu do produktów istnieje).
Procedura zwrotu towaru:
1) Kupujący najpierw informuje sprzedającego o wszczętej procedurze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mailu lub telefonicznie. Każda procedura zwrotu towaru rozpatrywana jest indywidualnie. Kupujący zawsze oczekuje na instrukcje ze strony sprzedającego i nie wysyła towaru bez uprzednich uzgodnień.
2) Zawsze tylko po uzgodnieniu ze sprzedającym kupujący dokona zwrotu towaru na adres sprzedającego:
Mgr. Michal Strnad - Naturesa.pl
ul. Plaská 587/7
Praga 5 - Malá Strana
Republika Czeska
150 01
3) Po uznaniu reklamacji zwrot pieniędzy zostanie dokonany gotówkowo lub na rachunek bankowy (po wzajemnym uzgodnieniu) ewentualnie zostaje uzgodniona inna procedura.
Przy spełnieniu wszystkich powyższych warunków sprzedający załatwi proces zwrotu towaru w jak najkrótszym terminie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, najpóźniej jednak w terminie 30 dni. I dla obopólnego zadowolenia.
Dziękujemy za zainteresowanie się produktami Naturesa.pl, wodą i świadomym piciem wody.
Jest dla nas wielką przyjemnością podzielenie się z Państwem wiedzą związana z wodą, jej rewitalizacją i harmonizacją
Życzę zadowolenia z użytkowania naszych wspaniałych produktów.
Z wyrazami szacunku
Michal Strnad
i Team Naturesa.pl